lako oglašavanje u regiji nije bio imuno na krizu, u posljednje četiri godine raste tako intenzivno, koliko je za vrijeme krize padao. Porast je posebno vidljiv u Sloveniji, Srbiji i Makedoniji.
Televizija caruje!
Najveći udio u medijskom kolaču ima televizija, koja sa izuzetkom Crne Gore u svim ostalim dijelovima regiona čini više od 50% media marketa. U Sloveniji i BiH taj je udio između 60% i 70%, a u Albaniji čak 73% navodi se u redovnoj godišnjoj analizi Direct Media komunikacijskog sistema.
Podaci gledanosti televizije u Albaniji i BiH (preko pet sati dnevno ispred ekrana) čine regiju posebnim kad se radi o o prosječnom vremenu provedenom ispred TV ekrana. Europski prosjek dnevnog gledanja TV programa bio je nešto ispod četiri sata.
Vode TV serije i vijesti
U BiH, Makedoniji i Albaniji, stanovnici najviše gledaju TV serije, dok su informativni programi na čelu liste najgledanijih TV žanrova u Sloveniji i Crnoj Gori.
add a comment