Međutim, pre nekoliko godina merilo uspeha nisu bili skupi spotovi, lajkovi i komentari na Jutjubu, već sama melodija i tekst koje su i donosile najveći broj pregleda na popularnoj platformi. Zato su pojedini pevači nove pesme objavljivali bez spotova, uz svoju sliku i naziv singla, što je nailazilo na ogroman uspeh. Kako tada, tako i danas.
Zanimljivo je da se na zvaničnom Jutjub kanalu Grand produkcije nalaze tri pesme koje imaju isti broj pregleda, a ono što im je još zajedničko jeste da nemaju spot.
Sa 34,814,368 miliona pregleda na Jutjubu nalazi se pesma “Luda za tobom” Lepe Brene koja je objavljena pre tačno deset godina, a i dalje se rado sluša na ovoj platformi. Skoro 3 hiljade komentara i 100 hiljada lajkova govori da je ovaj hit i dalje aktuelan.
Balada “Kralj izgubljenih stvari” Saše Matića takođe je objavljena pre deset godina na Grandovom kanalu i isto broji 34 miliona pregleda na Jutjubu. Ono što je zanimljivo jeste da ovaj hit i dalje dobija komentare da je jedna od najlepših pesama u Sašinoj karijeri.
Sa istim brojem pregleda (34 miliona) je i pesma “Samo pijan mogu da prebolim” koju je snimio Bane Bojanić. Više od 3 hiljade komentara i 100 hiljada lajkova broji ova pesma za koju mnogi smatraju da će živeti zauvek.
A koja pesma je vama najdraža?