Prema istraživanju koje je provedeno na Univerzitetu Cornell u New Yorku ljude više čine sretnijim putovanje od bilo kakve kupovine.
Ustanovljeno je da putovanja imaju i dugoročniji utjecaj na naš organizam.
Profesor psihologije Thomas Gilovich otkrio je da isti nivo sreće osjećamo nakon kupovine kao i nakon putovanja. Luči se hormon sreće u oba slučaja, ali ipak postoji jedna velika razlika. Kod kupovine sreća traje neko vrijeme, dok kod putovanja, sjećanja i svi doživljaji nas dugo podsjećaju na sam put i duže smo sretni.
Dok sve kupljene stvari nakon nekog vremena postaju stare i pomalo zaboravljene, sjećanja na putovanje uvijek budi isti osjećaj sreće.
Odlasci na razne vrste neobičnih događaja, izleti na putovanje, učenje novih vještina, čak i ekstremni sport, sve su to idealan izvor sreće za svakog od nas. Novi uređaj ili čak novi automobil s vremenom će postati samo još jedan obični objekt koji posjedujemo, ili će u protivnom postati star i zastario. Svako novo sjećanje, s druge strane, postaje pravi izvor radosti koji ostaje s nama cijeli život.