Showbiz

Baka Prase zarađuje 25.000 eura mjesečno: Jutjuber objavio uplatnicu poreza!

Najpopularniji srpski jutjuber Bogdan Ilić poznatiji kao Baka Prase šokirao je javnost kada je objelodanio da mjesečno zarađuje 25. 000 eura. Kao dokaz za ove tvrdnje Ilić je na svom Jutjub kanalu okačio snimak na kome je prikazao da je u septembru mjesecu državi platio nevjerovatnih 653.390 dinara poreza, što je tek 20% od njegovih primanja.

Još šokantniji je podatak da ovaj 23-godišnji influenser u svom vlasništvu posjeduje dva automobila marke porše, čija je ukupna vrijednost 150.000 eura. Na potez prikazivanja uplatnice Baku Praseta je podstaklo gostovanje drugog jutjubera Vojaza u emisiji “Amidži šou”, gdje je rekao kako je njegova muzika profitabilna, dok Bakina i ostalih jutjubera nije.

Druže, ti još ne znaš šta je profit jer si mali. Ti još uvijek nastupaš za 300 eura na crno. E, ovo je moj PDV, 20% za profit od 5. 9. do 30. 9. 2019. godine, koji iznosi 653.930 dinara. E, to je profit kada je porez za jedan mjesec 5.500 eura” – izjavio je Ilić i šokirao sve ljude koji su to vidjeli i masovno dijelili sliku uplatnice na društvenim mrežama.

Nakon ovog otkrića na Jutjubu kontaktirali smo sa Ilićem, koji nije krio da ima visoke mjesečne zarade.

Toliko zarađujem u prosjeku i uredno plaćam porez. Time što sam okačio uplatnicu samo sam želio da podstaknem i ostale jutjubere da plaćaju porez i da prestanu da rade na crno” – istakao je Baka Prase i dodao da ne troši previše na garderobu:

Šoping ne obavljam često, samo kad odem u inostranstvo. Sada sam bio u Amsterdamu i kupio sam luj viton tašnu i guči trenerku. Volim da dam pare na patike, ali nisam zavisnik od šopinga.”

Za mene su pravi prijatelji koje imam oko sebe najveće bogatstvo i to sam skapirao tek kada sam postao bogat. Još uvijek nemam stan, trenutno sam u potrazi i kupiću ga ove godine sigurno. Imam dva poršea jer sam lud za kolima” – završava priču Ilić.

Podsjećanja radi, Baka Prase je proslavljeni jutjuber koga na ovoj internet platformi prati čak 1,5 miliona ljudi. Na društvenoj mreži Instagram ga prati 790.000 ljudi, a zahvaljujući ovoj internet popularnosti, pokrenuo je i lični brend, koji se zove institucija.