Showbiz

PRENOSIMO – Lejdi Gaga sa Ali Ekspresa: Gledali smo novi spot Jelene Karleuše da vi ne biste morali i ovo su prvi utisci

Jelena Karleuša je u nedjelju objavila prvu pjesmu i spot sa svog 11. po redu studijskog albuma pod nazivom “Alpha”. Kasnije tog dana objavila je na YT i cijeli album a prenosimo vam utiske novinara nova.rs koji su pogledali njen spot.

Karleuša je napravila pauzu od punih 11 godina kada je riječ o objavljivanju novog albuma, a o novom materijalu govorila je godinama unazad. Iako je često najavljivala da pjesme „samo što nisu izašle“, njeni fanovi su godinama ostajali uskraćeni.

Diva“, kako često sebe naziva, u nedjelju je konačno objavila novu pjesmu koju je nazvala „Karlyb*tch“.

Spot otvara krupni plan Karleuše sa zelenom maskom sa bodljama na glavi, a pjevačica potom izgovara slijedeće riječi:

„Oduvijek sam se trudila da budem na pravoj strani. Osporavana, hvaljena, svejedno. U vaš život dovele su me emocije, strast, mašta. Za neke normalna, za neke frik, ali u svemu uvijek – alfa.“

 

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Jelena Karleuša (@karleusastar)

Karleuša potom počinje da pjeva, a tekst koji potpisuje Mimi Mercedez nesumnjivo će privući pažnju javnosti.

„Kažu neukus i kič je, sine Karli Božiji bič je, bolje reci kakvog ukusa je sok od moje pi*ke“, izgovara Karleuša dok igra, između ostalog, u staklenom kavezu.

Potom je vidimo kako se vozi kolima, a taj kadar kao i cjelokupna estetika te scene neodoljivo podsjeća na dio spota Lejdi Gage i Bijonse za pjesmu „Telephone“.

Nije tajna da Karleuša često pronalazi inspiraciju u svjetskim zvijezdama, te je i ovog puta pokušala da na naše prostore prenese tamošnje ideje, ali sa jednom razlikom – njen spot, bez obzira na to koliko je para u njega uloženo – djeluje niskobudžetno. I kao šlag na tortu dobili smo dva momenta ne tako suptilnog product placement-a, koji su zasigurno mogli da budu manje uočljivi.

Iako se ovo neće dopasti njenim fanova, Karleuša za potrebe spota za pjesmu „Karlyb*tch“ nije donijela ništa novo. Neobični kostimi, maske na glavi, izbjeljene obrve i neuobičajene koreografije nisu ništa novo ni na svjetskoj sceni. Lejdi Gaga je prije više od decenije unijela „estetiku ružnog“ na velika vrata, inspirisana svojim prethodnicama Madonom i Bjork, a Karleuša, čini se, pokušava domaćoj publici to da predstavi kao nešto revolucionarno.

Haljine od lateksa, neon zelena perika, scene koje bi trebalo da šokiraju (momenat kada „guta“ malu ajkulu u kadi) – sve to je već toliko puta viđeno.

Karleušino igranje sa kontroverzama koje su bile dio njenog života tokom prethodnih godinu dana (epizoda veganstvo, pa u skladu sa tim i posjeta veganskoj prodavnici u spotu; Kanje Vest koji ju je zapratio, pa otpratio sa Instagrama, a sada „visi“ sa retrovizora njenih kola u spotu) jesu dobro zamišljena ideja, ali je nemoguće otrgnuti se utisku da je sve ovo moglo biti urađeno na bolji način, pogotovo imajući u vidu da se na novi materijal čekalo punih 11 godina.

Čini se kao da je sve snimljeno jako brzo, i to pod pritiskom javnosti, pogotovo nakon što se na društvenim mrežama sve češće komentarisalo da dugo najavljivani album zapravo i ne postoji.

 

Dužina trajanja prvog spota sa albuma „Alpha“ je preko pet minuta, ali sama pjesma „Karlyb*tch“ traje svega dva minuta i 17 sekundi.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Jelena Karleuša (@karleusastar)

I preostalih osam numera sa ovog izdanja ne prelazi dva minuta, a samo jedna pjesma traje duže od tri. I ovo je razlog zbog kojeg su Karleušini fanovi istakli da se osjećaju pomalo razočarano.

„Poslije više od decenije album od 20 minuta i sad ste mirni dvadesetak godina“, glasi jedan od komentara na njenom zvaničnom Instagram nalogu.

Osim toga, mnogi se pitaju i zbog čega je sa albuma izostala numera „La Bomba“, čiji tizer postoji na YouTubu godinama, a u pitanju je duet sa Pablom Vitarom.

 

izvor: nova.rs

 

FOTO: Printscreen/Youtube/JELENA KARLEUŠA