Kad žena ovako zavodi muškarci padaju na dupe: Signaliziranje, dostupnosti i interesovanja privlači pažnju i povećava vašu atraktivnost u očima druge osobe više nego savršene proporcije i filmska ljepota, zaključak je istraživanja.
Foto: Promo
Ako je vjerovati posljednjim istraživanjima naučnika sa Vebster Univerziteta iz St. Louisa zavođenje ne samo da „pali“, već je efikasnije i od dobrog fizičkog izgleda.
Signaliziranje dostupnosti i interesovanja privlači pažnju i povećava vašu atraktivnost u očima druge osobe više nego savršene proporcije i filmska ljepota, zaključak je istraživanja.
Doktorka Monika Mur (Monica Moore) radila je ovo istraživanje u kafićima za samce i došla je do zaključka da osobe ne privlače najprivlačniji među njima, već oni koji na najbolji način signaliziraju svoju dostupnost.
Ona tvrdi da upravo slijedeći oblici zavođenja najbolje djeluju:
Osmjesi i kontakt očima univerzalan su alat koji važi za oba pola, ali daleko su efektivniji su dodiri koji mogu da budu prijateljski (guranje, udaranje po ramenu, rukovanje), ozbiljniji ( zagrljaji oko ramena ili struka) i nuklearni (dodirivanje lica) koje su istraživači naveli najefikanijim zavođenjem dodirima.
Ipak, treba imati na umu da će i najobičniji dodir uveliko povećati pažnju osobe, tvrde. Stoga, svoje dodire prilagodite efektu koji želite da postignete.
Nakon što su pridobile pažnju muškarca, žene u skladu sa sterotipima i davnim navikama moraju da počnu da se prave teško dostupnima, kako bi dodatno povećale interes muškarca.
Ipak, žene lakše zavode. Mahanje kosom ili smješkanje ono je u čemu su tradicionalno jako dobre. Muškarci tu imaju veći problem. Kako zavoditi, a ne upasti u nevolju.
Istraživači tvrde da je za muškarce izuzetno bitna socijalna dominacija. Najuspješniji će biti oni koji se ponašaju kao alfa mužjaci, dominantne osobe u društvu koje pričaju s mnogo ljudi, često mijenjaju mjesta u baru, te neverbalnom komunikacijom signaliziraju dostupnost.
Ono što je jako bitno jeste imati čiste signale. Često niko osim vas ne zna da zavodite, i to je loše. Razmislite da li biste sami shvatili vlastite signale i budite hrabri. Gubljenje vremena nikome nije od koristi.